Mijn naam is Alice, 30 lentes jong en ik woon in het mooie Alkmaar.
Mijn liefde voor fotografie begon 8 jaar geleden met een basiscursus en voor ik het wist, zat ik tot over m’n oren in opleidingen (LOI, Fotovakschool… je snapt het), blijven leren zit in mijn DNA, vandaar dat ik op m’n 21e ook al als leerkracht afstudeerde.
Naast fotograaf ben ik ook te vinden bij Cameraland, de mooiste camerawinkel van Nederland als je het mij vraagt. Zo houd ik me de hele week bezig met mijn passie: fotografie!
Of het nu een fotoshoot is of een cursus, ik vind het geweldig om mensen blij te maken met mooie herinneringen.
Zin om samen op pad te gaan? Ik kijk ernaar uit je te ontmoeten!

Op zoek naar een uniek cadeau dat voor
altijd voor herinneringen zorgt?
De cadeaubonnen zijn al beschikbaar
vanaf €10,- te besteden voor zowel een
fotoshoot als een fotocursus.
Super leuk om te geven èn nog leuker om te ontvangen!





Ben je op zoek naar een goede, informatieve en leerzame fotocursus met échte persoonlijke begeleiding, stop met zoeken en doe deze bij Alice.
Ik heb zowel de beginners als gevorderden cursus gedaan en deze waren beiden heel leerzaam. Stap voor stap en met de kracht van de herhaling wordt je wegwijs gemaakt in de mooie wereld van fotografie.
Na afronding ken je je eigen camera nog beter, fotografeer je alleen nog maar in de M-stand en krijg je letterlijk en figuurlijk een andere kijk op de wereld en hoe je die mooi vastlegt.
En de kers op de taart is de praktijk ochtend als je eropuit gaat met de medecursisten.
Een echte aanrader!!
Alice heeft onze bruiloft gefotografeerd. Al vanaf het eerste contact was ze goed bereikbaar en prettig in haar communicatie. Voorafgaand aan de grote dag hebben we samen de planning doorgenomen, waarbij Alice actief meedacht en zelfs nog de locatie van de fotoshoot bezocht om alles perfect voor te bereiden. Ontzettend prettig!
Op de dag zelf voelde ze feilloos aan wat bij ons paste en wist ze alles op een enthousiaste manier te begeleiden. Haar aanwezigheid voelde vertrouwd en ontspannen. En dan de oplevering
van de foto’s! Die waren echt een cadeau. Zo prachtig vastgelegd, met oog voor detail en emotie. We zijn heel blij met de beelden, ze betekenen veel voor ons. Dank je wel, Alice!
Eenn tijdje terug hebben wij een fotoshoot gehad bij Alice en wat was dit een top ervaring! Een superleuke, lieve en enthousiaste meid die van de shoot een feestje maakt. Ze laat je ook gelijk op je gemak voelen. Zo ontzettend fijn! De communicatie is heel prettig en verloopt soepel en snel (zowel voor- als na de shoot). De locatie was supermooi en door de uitgekozen tijd was het licht ook prachtig voor de foto's. Ze heeft veel inzicht en een goede kijk op wat werkt waardoor er zowel hele leuke 'geposeerde' als 'spontane' foto's zijn.
Wij zijn heel blij met het resultaat, zeker een aanrader!!